Πέμπτη, Ιούλιος 07, 2005

σχετικά με την τρομοκρατία ...

είμαι γενικά κατά ... απλά σ αυτά τα θέματα δεν μπορείς να πάρεις ξεκάθαρη θέση ... αυτόν που εγώ θεωρώ τρομοκράτη κάποιος άλλος τον θεωρεί ήρωα ... αν θέλουμε να εξαλείψουμε την τρομοκρατία πρέπει να εξαλείψουμε την αιτία που την προκαλεί και που είναι η τρομοκρατία των ισχυρών ...

update: η αγαπητή Αθηνά μου γράφει :The British medical journal The Lancet published a study recently that estimated that the U.S.-British invasion of Iraq caused at least 98,000 deaths in the 17-19 months after the start of the war, many from air strikes.

16 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

giati molis grafeis kati sosto pas kai to
katastrefeis me auto to tropo ?

as broume kai alles dikaiologies gia na mi lypomaste loipon..

den einai dynaton

07 Ιούλιος, 2005 18:45  
Anonymous Ανώνυμος said...

agapite manifesto - mia ritoriki erotisi: an mesa sto metro pou eginan oi ekrikseis itan i anipsia sou pou se plenei kai se ksirizei sta paixnidia tis pos tha eniothes?

sori, alla kapou to exeis xasei stin prospatheia sou na eisai provokatorikos...

07 Ιούλιος, 2005 19:04  
Anonymous Ανώνυμος said...

mono gia dieykrinisi to proto sxolio den einai apo ton author tou deyterou....

07 Ιούλιος, 2005 19:07  
Blogger newManifesto said...

η ρητορική σου ερώτηση θέλει μια ρητορική απάντηση ... αν την ανηψιά μου την είχε σκοτώσει μια βρετανική βόμβα και στη συνέχεια έβαζαν μια βόμβα στο μετρό του Λονδίνου θα χαιρόμουν ... αλλά όπως έγραψα ούτε χαίρομαι, ούτε λυπάμαι ... και μη ξεχνάς πως και οι Ιρακινοί που βομβαρδίζουν οι Αγγλοι έχουν κι αυτοί παιδιά και ανήψια ...

07 Ιούλιος, 2005 19:08  
Blogger newManifesto said...

δεν έχει σημασία από ποιον είναι στο σχόλιο

07 Ιούλιος, 2005 19:09  
Blogger karaflosmetanastis said...

Παρακολουθώ εδώ και ώρα αυτή την ανταλλαγή επιχειρημάτων σε όλα αυτά τα posts..

Συμφωνώ απόλυτα με το :
"αν θέλουμε να εξαλείψουμε την τρομοκρατία πρέπει να εξαλείψουμε την αιτία που την προκαλεί και που είναι η τρομοκρατία των ισχυρών"

Μέχρι τότε θα είμαστε συνεχώς εγκλωβισμένοι σε ένα φαύλο κύκλο βίας, μετρώντας ο καθένας τις πληγές και απαλύνοντας τον πόνο του κοιτώντας τις πληγές των άλλων..

Και από πάνω από όλους εμάς θα στέκονται κάποιοι χαμογελόντας σαρδόνια...

07 Ιούλιος, 2005 19:22  
Blogger Tina said...

Αγαπητε μου φιλε, συμφωνω απολυτα μαζι σου σε ολα.
Μονο πες μου εναν "αποτελεσματικο τροπο να εξαλειψουμε την αιτια" ..... και γω μαζι σου

07 Ιούλιος, 2005 19:26  
Blogger karaflosmetanastis said...

Θα μπορούσα να ξεκινήσω να σου αραδιάζω διάφορες φιλοσοφίες και ουτοπίες. Δεν πιστεύω όμως ότι έχω τη λύση...

Και ίσως να είμαι και απαισιόδοξος, αλλά δυστυχώς δεν νομίζω ότι πλησιάζουμε προς τα εκεί.

PS: Πάντως νομίζω ότι το πρώτο βήμα είναι να μην χρειάζεται τέτοια γεγονότα για να ξυπνούν οι άνθρωποι και να βλέπουν τον πόνο που υπάρχει στον υπόλοιπο κόσμο, αλλά τόσο καιρό είναι μακριά από αυτούς. Πρέπει να μαθαίνουν και να αντιδρούν για πράγματα που δεν τους αγγίζουν άμεσα...Ναι το ξέρω, το είπα και στην αρχή..Ουτοπία...

07 Ιούλιος, 2005 19:44  
Blogger Oneiros said...

Σαφώς και δεν είναι απλό το θέμα, αλλά κάπου τραβάω τη γραμμή, και η ανοχή κι η κατανόηση στερεύουν. Σε καμία περίπτωση δε δικαιολογώ γενοκτονίες, βομβαρδισμούς, βομβιστικές επιθέσεις, ομηρεία και sniping εναντίων τυχαίων ομάδων πολιτών (Κάντανος, Sarajevo, Βελιγράδι, Φαλούτζα, Καμπούλ, Βαγδάτη, θέατρο Μόσχας, WTC, Beslan, Tel Aviv, σταθμός Atocha, Ρουάντα, Καμπότζη.. ένα σωρό διαφορετικά παραδείγματα, το ίδιο αποτέλεσμα). Όποιος το κάνει αυτό είναι τρομοκράτης, άσχετα με τη δικαιολογία του και το μέγεθος της ισχύος που κραδαίνει, και είναι θεμιτός στόχος για αφαίρεση, κατά τη γνώμη μου. Αν είναι μάγκες, ας πάνε να τα βάλουν μ' αυτούς εναντίον των οποίων καταφέρονται' η ανικανότητα δεν είναι δικαιολογία για να αυξάνεται ο πόνος του κόσμου.

07 Ιούλιος, 2005 19:48  
Blogger ΤΑΣΟΣ said...

"Extreme poverty and crime often hold together".

07 Ιούλιος, 2005 20:04  
Blogger kerveros said...

Η μόνη λογική στάση που μπορεί να κτρατήσει κάποιος απέναντη σε τέτοιες καταστάσεις τυφλής βίας είναι ή απόλυτη απόρριψη.

07 Ιούλιος, 2005 22:25  
Blogger Ημερολόγιο said...

Συμφωνώ με τον Τάσο. Μόνο η εξάλειψη της ανέχειας θα οδηγήσει στην εξάλειψη της τρομοκρατίας.
(Τάσο χαίρομαι που συμφωνούμε)

08 Ιούλιος, 2005 07:11  
Blogger Konstantinos said...

(c/p από σχόλιο αλλού...)
Εμείς αλήθεια, σαν Έλληνες που είμαστε; Θέλω να πιστεύω κάπου στη μέση, μπορούμε να δούμε και τις δυο πλευρές. Από την άλλη όμως, είμαστε και εμείς κομμάτι του Δυτικού πολιτισμού (για να μην πω ότι ο Δυτικός πολιτισμός θεμελιώθηκε πάνω στα αρχαιοελληνικά πρότυπα). Όσο και αν διαφωνώ 100% με την πολιτική των "μεγάλων", όσο και αν "χαίρομαι" όταν παθαίνουν οι ίδιοι αυτά που προκαλούν εδώ και δεκαετίες σε άλλους, δε μπορώ να φανταστώ έναν κόσμο στον οποίο ο Σαντάμ, ο Οσάμα και ο κάθε τρελλαμένος ισλαμιστής θέλει να εγκαθιδρύσει το Κράτος του Ισλάμ, σκοτώνοντας κάθε "άπιστο"... Σαν Έλληνες έχουμε βιώσει την οθωμανική τυρρανεία... Δυστυχώς δεν υπάρχει η τέλεια λύση για να επιλέξουμε και να ζήσουμε σε έναν τέλειο κόσμο. Από τα δύο κακά πάντως, πρέπει να επιλέξουμε το λιγότερο κακό.

08 Ιούλιος, 2005 13:15  
Blogger kerveros said...

ακριβός..
δεν είναι ανάγκη να πέρνουμε θέση..
πρέπει να διαλέξουμε μεταξύ Οσάμα και Bush δηλαδή ? και να χαιρόμαστε με τις επιτυχίες
τους ?

08 Ιούλιος, 2005 14:05  
Anonymous Ανώνυμος said...

Υπάρχουν δύο είδη τρομοκρατών: οι τρομοκράτες με πατέντα και οι τρομοκράτες χωρίς πατέντα, οι κλέφτες του κοπυράιτ (ελαφρώς αλληγορικό, ο νοών νοείτο). Τρώγονται μεταξύ τους αποκαλώντας ο ένας τον άλλο τρομοκράτη. Και επιτίθενται ο ένας στον χώρο του άλλου. Σημασία δεν έχει αυτό. Σημασία έχει το αποτέλεσμα.

Και το αποτέλεσμα είναι πάντα το ίδιο. Την πληρώνουν με την ζωή τους μη τρομοκράτες.



(Βέβαια, οι τρομοκράτες με πατέντα έχουν μια ελαφρά υπεροχή έναντι των τρομοκρατών χωρίς πατέντα στο να επιβάλλονται...)

(Αλλά και οι τρομοκράτες χωρίς πατέντα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τους τρομοκράτες με πατέντα, όπως συμβαίνει πάντα μεταξύ του εγκληματία και του μπάτσου...)

Tero

09 Ιούλιος, 2005 11:57  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ας σημειωθεί ότι, ενώ είναι και οι δύο τρομοκράτες, ο καθένας αποποιείται του χαρακτηρισμού, ενώ δεν αμελεί να αποκαλεί τον άλλο ως τρομοκράτη.

Και επιτίθεται ο ένας στον χώρο του άλλου πάντα με την έπαρση του "έγω και μόνο εγώ έχω το δίκιο με το μέρος μου και αποδίδω δικαιοσύνη". Κουνια που τους κουναγε...

Τero

11 Ιούλιος, 2005 00:03  

Ανάρτηση Σχολίου

<< Home