Πέμπτη, Νοέμβριος 09, 2006

πριν αρχίσετε να λυπάστε όσοι βιαστήκατε να χαρείτε

υπάρχει κανένας blogger που

ή


να μου προσκομίσει μια απόδειξη πως "ο δημοσιογράφος του Βήματος Δημήτρης Γαλάνης διέδωσε πληροφορίες για την προσωπική και σεξουαλική ζωή του εκδότη, αποκάλυψε προσωπικά δεδομένα και διέδωσε πως η εφημερίδα του κλείνει και άλλα ων ουκ έστι αριθμός"

και να μου πει να βγάλω τον σκασμό

ή

να δηλώσει ευθαρσώς ότι "ο δημοσιογράφος του Βήματος Δημήτρης Γαλάνης ΟΥΔΕΠΟΤΕ ασχολήθηκε με τη σεξουαλική ζωή και τα προσωπικά του δεδομένα και ΟΥΔΕΠΟΤΕ ασχολήθηκε με την τύχη της εφημερίδας"

γιατί εδώ ακριβώς βρίσκεται το ζουμί της ιστορίας

τα υπόλοιπα είναι πράσινα άλογα

(αυτό ισχύει και για όλους εκείνους που με παίρνουν τηλέφωνο και ρωτάνε με ανησυχία για το επαγγελματικό μου status )


...

46 Comments:

Anonymous Paris Hilton said...

ΑΛΟΧΑ

09 Νοέμβριος, 2006 18:43  
Anonymous Μαρτυριάρης said...

Θα έπεφτε τρελό γέλιο αν μπορούσα να σου πω τι πανικός έχει πέσει στη γνωστή συμμορία. Φοβούνται το ρεζίλεμα και έχουνε χάσει την ψυχραιμία τους. Τράβα το μέχρι το τέλος και άλλαξε τους τα βάρδουλα μανιφέστε.

09 Νοέμβριος, 2006 21:33  
Anonymous Melos ESIEA said...

Εμ, δεν είναι ΟΛΑ πράσινα άλογα...

Μπορεί να φταίει ο ιντριγκαδόρικος τρόπος σκέψης που έχω υιοθετήσει μετά από τόσα χρόνια στο συνάφι, αλλά υπάρχει και ένα άλλο κρίσιμο ερώτημα (το αποδίδω ελεύθερα) :

είτε
(α) "ο δημοσιογράφος Δ. Γαλάνης του Βήματος έχασε τη δουλειά του, λόγω του editorial του Τσαγκαρουσιάνου" όπως ισχυρίσθηκε ο μπλόγκερ NewManifesto και έχαψε η μισή μπλογκόσφαιρα, καταγγέλλοντας προθέσεις καταστολής του νέου μέου έκφρασης και ομνύοντας στην ιερότητα του "ψωμιού" του καθενός...

είτε:
(β) "ο δημοσιογράφος Δ. Γαλάνης είναι μια χαρά στο γραφείο του και σας χαιρετά και όλα ήταν ένα καλλιτεχνικό Project του NewManifesto για να αποκαλύψει το ποιόν των κακεντρεχών" (και να κάνει παρεμπιπτόντως ρόμπα όσους κατήγγειλαν την απόλυση).

Τρίτη κατάσταση δεν υπάρχει!

Ωστόσο:
με βάση όσα γνωρίζω για τα καθιερωμένα ήθη της δημοσιογραφικής "πιάτσας", αν ισχύει το (α), παραξενεύει το γεγονός ότι ο εν λόγω εργοδότης έμεινε συστηματικά στο απυρόβλητο των καταγγελόντων και κυρίως ότι ΚΑΝΕΝΑ συνδικαλιστικό όργανο δεν ακούστηκε τόσον καιρό (και αυτά συνήθως διαδίδονται αμέσως σε όλα τα "μαγαζιά") να σχολείται με την απόλυση (πράγμα που είχε ψυλλιάσει ήδη πολλούς ότι είτε δεν υπήρξε ποτέ απόλυση, είτε υπήρξε σε ανύποπτο χρόνο και για άλλο λόγο, είτε ότι δεν ήταν απόλυση αλλά "τράβηγμα του αυτιού").

Πολύ περισσότερο, όμως, αν ισχύει το (β) παραξενεύει η άνεση με την οποία ο New Manifesto έχει διαδώσει -ψευδώς- στην μπλογκόσφαιρα ότι ο εκδότης-διευθυντής του Βήματος απέλυσε τον συντάκτη του σε ένδειξη αλληλεγγύης (ή "υποκύπτοντας στις πιέσεις", διαλέγετε και παίρνετε) άλλου εκδότη!

Αλλά αν ο Δ. Γαλάνης δεν κινδυνεύει με απόλυση ή άλλη σοβαρή εργασιακή επίπτωση ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΡΑ που εμφανίζεται να βγάζει "για πλάκα" βρώμες για το αφεντικό του (ζήτημα που εγώ ήξερα ότι τιμωρεί αμείλικτα ο "χώρος"), τότε πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ τί εγγυήσεις διαθέτει.

Να μην το πήρανε χαμπάρι στον ΔΟΛ (όπου ήδη έχουν επαρκώς αναδείξει δημοσιογραφικά το νέο φαινόμενεο των μπλογκς και όπου το μισό, που λέει ο λόγος, προσωπικό είναι είτε επώνυμοι, είτε ημι-επώνυμοι,είτε ανώνυμοι μπλογκερς) το αποκλείω.

Να το προπερνούν με αδιάφορη μεγαλοθυμία και ανοχή είναι πράγματι πρωτόγνωρο. Οπότε;
Προσφέρουν κάποια παράπλευρα οφέλη οι δραστηριότητες του "τρελού του χωριού";

Πάντως ο NewManifesto, μέσα στην παραζάλη της απόλυσης-μη-απόλυσης δεν παύει να το νοιάζεται το ("άκαρδο") "μαγαζί", αφού επιτιθέμενος οut of the Blue στον Old Boy (με το επιχείρημα, όπως το μεταφράζω ελεύθερα: απολογήσου για τους "φίλους" σου - τους διαδικτυακούς) δεν παραλείπει να σημειώσει: «τόσο καιρό δεν σε άκουσα να πεις κουβέντα για τις επιθέσεις της lifo σε bloggers, δημοσιογράφους και ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ» (δική μου υπογράμμιση).

Να γιατί μιλάω για ερωτήματα κρίσιμα, ακόμη και για όσους δεν έχουν κανένα προσωπικό (ίσως όμως θα πρέπει να έχουν «κλαδικό»…) ενδιαφέρον στην όλη υπόθεση…

09 Νοέμβριος, 2006 21:52  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ωχ μωρη χαζή ποιός χέστηκε τι λες και τι δε λες

09 Νοέμβριος, 2006 22:18  
Anonymous G.O.D. said...

manifesto εισαι νουμερο πολυ γελοια, γκετ λοστ

09 Νοέμβριος, 2006 23:34  
Blogger Mantalena Parianos said...

Θα αφήσω ένα "επώνυμο" comment έτσι για σπάσιμο.
:)

καληνύχτα μάνιφέστε

poco dura le fiesta dei matti

πάψε να σκοτίζεσαι

09 Νοέμβριος, 2006 23:43  
Anonymous Ανώνυμος said...

συνέχεια τονίζεις σε όλους γύρω σου
πως μ'οτι λες αυξάνεται το κύρος σου
πως δεν υπάρχει άνθρωπος σαυτή τη πλάση
την σκέψη σου να μπορει να την διαβάσει
εγώ όμως σε διαβάζω σαν εφήμεριδα
και αυτό συμβαίνει από την στιγμή που σε είδα
από την πρώτη ως την τελευταια σελίδα
σε ξέρω, σε διαβάζω ΣΤΗΝ εφήμεριδα

10 Νοέμβριος, 2006 00:56  
Anonymous χουλαχουπ μάστερ said...

Αυτή η ανάρτηση έχει καταργηθεί από ένα διαχειριστή του ιστολογίου.

10 Νοέμβριος, 2006 01:48  
Blogger Old Boy said...

«Melos Esiea», οι απορίες σου είναι σε μεγάλο βαθμό και δικές μου. Μαζί με την πρόσθετη απορία αν, σε περίπτωση που ο Μανιφέστο δεν σοβαρολογούσε, αυτό θα θεωρηθεί ένα επιτυχημένο καλαμπούρι (ή έστω απλά μια θεμιτή κρυάδα) από όσους εξεμάνησαν για την απόλυσή του. Αλλά το εις βάρος μου ποστ καθόλου out of the blue δεν ήταν, αντιθέτως ήταν εντελώς αναμενόμενο, οπότε εγώ δεν θα προσπαθούσα να βγάλω κανένα συμπέρασμα από αυτό.
Και τέλος, για να αποφύγω μελλοντικά ποστ όπου θα παρερμηνεύουν κατά το δοκούν αυτό μου το σχόλιο, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος να έχει απολυθεί ΟΥΤΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ να γίνει αυτό στο μέλλον.

10 Νοέμβριος, 2006 02:00  
Blogger Old Boy said...

Χουλαχουπ Μάστερ, επειδή το σχόλιο σου μπήκε την ώρα που έγραφα εγώ το δικό μου και δεν το είχα δει, σάλτα και γαμήσου κι εσύ και να μάθεις να μιλάς σαν άνθρωπος και όχι σαν βόθρος.

10 Νοέμβριος, 2006 02:04  
Blogger το τσογλάνι said...

@χουλαχουπ μάστερ΄

οι κουβέντες σου είναι ό,τι πιο ποταπό και τιποτένιο έχω δει τον τελευταίο καιρό.

10 Νοέμβριος, 2006 02:11  
Blogger Τζιτζίκος said...

φιλτατε ολντ μπου νομίζω πως είναι περισσότερο από ένα αστείο (ή μια κρυάδα). Η απορία που υπάρχει (σε όλους) για το τι έγινε και το ποιος γράφει ή δεν γράφει εδώ ουσιαστικά αποδεικνύει πως το εν λόγω εντιτόριαλ που τα ξεκίνησε όλα (ή τα συνέχισε...) ονομάτισε χωρίς να υπάρχουν επαρκή στοιχεία και σιγουριά για την ταυτότητα του 'γράφοντος χυδαία'.

10 Νοέμβριος, 2006 08:43  
Anonymous κινδυνεύει η λόλα said...

Δεν ξέρω αν απολύθηκες ή όχι. Ξέρω ότι δημιούργησες ένα ριάλιτι άνευ προηγουμένου, με ήρωα έναν Δημήτρη Γαλάνη που έχασε τη δουλειά του (μεγάλο πράγμα η δουλειά για μικροαστούς όχι σαν κι εσένα of course, οπότε χτύπησες συναισθηματικό νεύρο στο κοινό σου, well done). Η ευγενική αυτή ψυχή υποτίθεται ότι υπέστη το παραπάνω διότι ένας εκδότης ανέφερε στο εντιτο του ότι ο συγκεκριμένος ήρωας Δ. Γαλάνης του έχει σπάσει τ’ αρχίδια, αλλά μήνυση δεν θα του κάνει. BTW, ανέβασες και τα ποστ που τον ανέφερες (με τ’ όνομά του, ενίοτε, εσύ μπορείς να λες επώνυμα, οι άλλοι δεν κάνει). Τώρα το ριάλιτι συνεχίζεται για το αν απολύθηκες (σόρι, όχι εσύ, ο Γαλάνης) ή όχι. Αν δεν απολύθηκες, κατά τη γνώμη μου, κάποιος στον ΔΟΛ θα έπρεπε να ασχοληθεί με όλον αυτό τον χειρισμό που έκανες για να εξυπηρετήσεις συμφέροντα θλιβερής πριμαντόνας. Παρουσίασες έναν οργανισμό ως φερέφωνο ενός άλλου εκδότη, εύκολο να επηρρεαστεί από φήμες και καταδοτικές όπως λες (επίτρεψέ μου να διαφωνώ) πρακτικές. Και το χειρότερο όλων, έκανες φιλικά προσκείμενους σ’ εσένα bloggers να γράψουν πύρινα άρθρα περί απόλυσης. Το έκαναν γιατί ήταν κι αυτοί στο κόλπο; Λυπηρό. Το έκαναν γιατί είπες και σ’ αυτούς ψέμματα; Θλιβερό. Γιατί τόσο manipulation; Χωρίς σκηνοθεσία δεν μπορούσες να κάνεις το πόιντ σου; Αν το σενάριο της απόλυσης είναι fiction, είναι απλώς άλλη μια εκδοχή της εμμηνοπαυσικής χήρας μάνας που παριστάνει ότι παθαίνει καρδιακή προσβολή για να τρομάξει τα παιδιά της. Που τουλάχιστον αυτή τ' αγαπάει, get it?

10 Νοέμβριος, 2006 09:19  
Blogger ΓΙΩΡΓΟΣ Φ. said...

διαβάζω αυτό το μπλογκ από την αρχή του, συχνά για τις ενδιαφέρουσες απόψεις, συχνά για την εριστική διάθεση (που είναι παντα παρούσα και ως ένα σημείο ζητούμενο του συντάκτη απ όσο έχω καταλάβει)

Παρακολουθώ όλο αυτόν τον χαμό που έχει γίνei τις τελευταίες μέρες δίχως ν αφήσω κανένα σχόλιο, ένοιωθα ότι δεν με αφορά (και κρίνοντας από το "απολύθηκα ή όχι;" παιχνίδι που παίζει τις τελευταίες μέρες, κρίνω ότι έκανα πολύ καλά)

τα όσα λένε πιο πάνω οι "μέλος της εσηεα" και "λόλα" εκφράζουν λίγο πολύ και τις δικές μου απόψεις, αλλά φοβάμαι ότι δυστυχώς δεν θα ληφθούν σοβαρά υπ όψιν από τον μανιφέστο.

η φασαρία μοιάζει να είναι δυστυχώς ένας από τους σοβαρότερους λόγους που έφτιαξε αυτό το μπλογκ, μια ευκαιρία να μετρά φιλους και να δημιουργεί διαδικτυακούς αντιπάλους, ένα πνευματικό φάιτ κλαμπ, προς εκτόνωση(;) οπότε δεν νομίζω ότι θα σταματησει σύντομα.

Κι όταν αυτή η φασαρία λήξει και την θέση της παρόυν μερικές όμορφες φωτογραφίες και κάποια έξυπνα ποστ, σύντομα θα υπάρξει μια καινούρια.

μπορεί αν έχω άδικο διότι όλα αυτά τα συμπεράσματα τα βγάζω μόνο από την νοοτροπία και τη συμπριφορά αυτού του μπλογκ τους τόσους μήνες που το διαβάζω, αλλά αυτό νιώθω και νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος.

Δυστυχώς στην ελληνική μπλογκόσφαιρα (τραγική λέξη, τραγικός τόπος)όλοι νιώθουν την ανάγκη να συνταχθούν με κάποιους, να κάνουν αγέλες και να τα βάλουν με άλλους, οπότε ούτε οι φίλοι θα λείψουν από την σελίδα, και ευτυχώς (για τα νούμερα του κάουντερ, αλλά και για την διασκέδαση του μανιφέστο) ούτε και οι (συχνά χυδαιότατοι) εχθροί

αυτά συγνώμη για το σεντόνι και για τις μπορεί και αβάσιμες ιδέες, αλλά ξαφνικά, ήθελα να τα πω -όχι ότι θα άλλαξει τίποτα, αλλά έτσι για να λέμε...

10 Νοέμβριος, 2006 10:35  
Anonymous Ανώνυμος said...

Παιδιά, μην το ψάχνετε, ο Μανιφέστος είναι βίος και πολιτεία, γνωστός σε όλη την gay Αθήνα. Το άτομο δεν παίζεται, λέμε.
Ρωτήστε τον τι έκανε και τι έλεγε με τον Χατζηστεφάνου στα chatrooms του Gaydar, και πώς ανάγκασαν κοτζάμ ιστοσελίδα με εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο να βάλει moderation και να γίνουν ρόμπες ξεκούμπωτες ανά την υφήλιο (και μαζί τους και όλοι οι Έλληνες γιατί το πράγμα πήρε δημοσιότητα βέβαια).

Ρωτήστε τον και θα σας σηκωθεί η πέτσα. Μιλάμε για αλητεία χωρίς όρια, από ένα άτομο που δεν ξέρει τι θα πει "στοπ", που η ηθική είναι άγνωστη λέξη γι' αυτό.

Το άτομο δεν έχει και δεν θέλει φίλους, κοροϊδεύει τους πάντες, είναι απολύτως άρρωστος.
Δικαίωμά του βέβαια, εδώ δεν κρίνουμε χαρακτήρες, αλλά τουλάχιστον να μην το παίζει παρθένα γιατί δεν πείθει ούτε τον εαυτό του.
Και μ' αρέσει που κάποιοι, τώρα που αποκαλύφθηκε η απάτη με την κατά φαντασίαν απόλυση, αντί να τους χτυπήσουν καμπανάκια για την ποιότητα του ανδρός, κάθονται και ψέγουν τον Τσαγκαρουσιάνο (άλλος μαλάκας κι αυτός) επειδή λέει κατονόμασε κάποιον χωρίς να έχει επαρκή στοιχεία.
Θα τρελλαθούμε τελείως δηλαδή. Λες και δεν ξέρει ο Τσαγκαρ. τον Μανιφέστο, λες και δεν γνωρίζεται όλο αυτό το συνάφι μεταξύ του... Σιγά τη μεγάλη πιάτσα...
Αν είναι δυνατόν....

Και τώρα σβήστο αν τολμάς Μανιφέστε, θα το ανεβάζω όλη μέρα, κι αν δεν έχεις αντίρρηση θα περάσω και σε λεπτομέρειες για τα έργα και τις ημέρες σου.
Αλητήριε, που έγινες και τιμητής των πάντων....
Ανήθικε, που έχεις 5 άτομα να σε υποστηρίζουν εδώ μέσα, και τα δουλεύεις κι αυτά ψιλό γαζί.

10 Νοέμβριος, 2006 10:54  
Anonymous anti-loser said...

εισαι πολυ ψευτρα μωρη μανιφεστα...τωρα σου αξιζει να απολυθεις. Αν αυτο το θεωρεις art project εισαι και για γιαουρτια.

10 Νοέμβριος, 2006 11:37  
Anonymous Ανώνυμος said...

συμφωνω και επαυξανω.. μανιφεστα γαλανη εισαι μια κουραδα με ρουθουνια χαχαχαχαχα

10 Νοέμβριος, 2006 11:41  
Anonymous anti-loser said...

συμφωνω ανωνυμε. Εχεις δικιο για το gaydar.co.uk. Ασε μην πουμε για την γελοια την Χατζηστεφανου... Τι περιμενεις απο ασχημες και αταλαντες αδερφες...τους βγαινει μια κακια οταν κοιταζονται στον καθρεφτη.

10 Νοέμβριος, 2006 11:44  
Anonymous Ανώνυμος said...

koyrada me routhounia lololol

10 Νοέμβριος, 2006 11:45  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και για όποιον τολμήσει να πει ότι "δίνω" ονόματα, απλά να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαστε όλοι ρουφιάνοι.
Οι ίδιοι το διαλαλούσαν παντού στην Αθήνα, και μάλιστα ως μεγάλο κατόρθωμα. Στο μεταξύ είχαν προλάβει να εκθέσουν ένα σωρό κόσμο που τράβαγε τα μαλλιά του. Θυμάσαι Μανιφέστε, ή σε πιάνει επιλεκτική αμνησία όταν σε κολλάνε στον τοίχο?
Έχεις πάρει τόσο κόσμο στο λαιμό σου, που όχι απόλυση, ντουφέκισμα θες εσύ, αχρείε....

10 Νοέμβριος, 2006 11:49  
Anonymous χουλαχουπ μάστερ said...

Αυτή η ανάρτηση έχει καταργηθεί από ένα διαχειριστή του ιστολογίου.

10 Νοέμβριος, 2006 12:01  
Anonymous no mercy said...

ειδικα ο συνδιασμος μανιχεστας και της αλλης της γελοιας ψευτοκαλλιτεχνιδας της χατζισκατιδου της διασημης τατιανοguest ειναι το ζενιθ της κακιας ζηλιας ηλιθιοτητας. λυπαμαι και τις κακομοιρες που μπαινουν εδς μεσα κ την υποστηριζουν , που να ξεραν οι χαζες περι τινος προκειτe

10 Νοέμβριος, 2006 12:03  
Blogger newManifesto said...

σας ευχαριστώ ανώνυμοι γιατί μου θυμίζετε για άλλη μια φορά σε τι κοινό απευθύνομαι και από τι ανθρώπους αποτελείται στην πλειοψηφία της αυτή η περίφημη "κλίκα"

τώρα καταλαβαίνω γιατί ο έτσι μιλούσε για το bitchiness του μέσου

με τέτοια σκυλιά που έχει μαζέψει γύρω του για τι θα μιλούσε?

για το tenderness ή για το μεγαλείο ψυχής του μέσου ???



oldboy καταρχήν να σου πω πως και μόνο το γεγονός ότι υπογράφεις με το ψευδώνυμό σου και όχι ανώνυμα σε τιμά

όσο για τις απορίες του μέλους της esiea που μοιράζεσαι να ρωτήσεις το μέλος της esiea :

ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ESIEA ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΠΕΜΠΤΗ ΟΤΑΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΕ ΤΖΑΜΠΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΕ 90.000 ΑΝΤΙΤΥΠΑ Η ΓΝΩΣΤΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΌ ΨΕΜΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΑΛΑΝΗ ??????

ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ESIEA ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΤΖΑΜΠΑ ΕΝΤΥΠΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΈΦΤΗΚΑ : ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ ?????

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΩΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΝΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ????



φώτη γ .

η απάντησή μου στον oldboy ισχύει και για σένα

εκτός από το απόσπασμα περί "συμπάθειας"

10 Νοέμβριος, 2006 12:09  
Blogger newManifesto said...

tzitziko σ ευχαριστώ που μου θυμίζεις πωβς δεν είναι όλοι τυφλοί εκεί έξω σ αυτόν τον μακρυνό, αφιλόξενο και παγερό πλανήτη

10 Νοέμβριος, 2006 12:09  
Blogger newManifesto said...

nanako διάβασε προσεκτικά τα 5/10 ανώνυμα σχόλια από πάνω ...

μόνο μη μου πεις πως δεν σε είχα προειδοποιήσει

10 Νοέμβριος, 2006 12:19  
Anonymous Take it like a man said...

Ποια κλίκα ρε αρχικακομοίρη Μανιφέστε, που έχεις πάρει μια καραμέλα και την πιπιλάς, ελπίζοντας να πείσεις τους αφελείς;
Που νομίζεις ότι είσαι άξιος να συσταθεί μέχρι και κλίκα για τα μούτρα σου...
Πάρτα μαλάκα!
Κι αν έχεις τ' αρχίδια, απάντα ΜΙΑ ΦΟΡΑ σε ό,τι σου προσάπτουν, κακομοίρη. Απαξιείς, ή απλά τρέμεις?
Για να δούμε ποιος είναι ο συκοφάντης και ποιος όχι εδώ μέσα.
Μας έχεις γανώσει το κέρατο με τις εμμονές σου, άρρωστε, και εξακολουθείς να προκαλείς τη κοινή λογική με αφορισμούς, κοινοτοπίες, αλλά για το πάπλωμα μόκο.
Ρε, τι είν' τούτος ρε......

10 Νοέμβριος, 2006 12:23  
Blogger newManifesto said...

take it like a man said the worm in sheep's clothes

10 Νοέμβριος, 2006 12:26  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτή η ανάρτηση έχει καταργηθεί από ένα διαχειριστή του ιστολογίου.

10 Νοέμβριος, 2006 12:26  
Anonymous χουλαχουπ μάστερ said...

Τον φωνάζουνε Γαλάνη
και καπότες από τον κώλο κλάνει
Το μαστιγώνει το δελφίνι
στη Συγγρού φοράει μίνι...

Δημώδες.

10 Νοέμβριος, 2006 12:28  
Anonymous χουλαχουπ μάστερ said...

μάλλον "take it like a lougkren" έπρεπε να γράψεις για να το καταλάβει η πούστρα.

Πάω να πληρωθώ στου Τσαγκαρουσιάνου τώρα (άλλη Φώφη αυτή, γνωστό τραβέλι)

10 Νοέμβριος, 2006 12:30  
Anonymous melos esiea said...

ΟΚ, να δεχθώ αυτά που λέτε για την αδράνεια της ΕΣΗΕΑ απέναντι σε όσα έγραφε το εντιτόριαλ της Lifo (και στα πολύ χειρότερα, να προσθέσω, που έγραψε έκτοτε το site της Lifo).
Γνωστά είναι όσα προβλέπει το Καταστατικό περί "αντισυναδελφικής συμπεριφοράς" αλλά βέβαια "αυτεπαγγέλτως" δεν κινείται η ΕΣΗΕΑ (εδώ δεν το κάνει για πολύ σοβαρότερα...), χρειάζεται να κινηθεί και ο θιγόμενος. Ο δρόμος, είναι ακόμα, ανοικτός...

Παρόλα αυτά ΔΕΝ παντάτε στα ερωτήματα που ΕΓΩ σας έθεσα. Και επειδή ΑΛΛΑ ζητήματα με απασχολούν και όχι τα προσωπικά χαρακτηριστικά και προηγούμενα του καθενός να σας το κάνω πιο λιανά: Δούλευα κάποτε σε ένα μαγαζί όπου απολύθηκε πάραυτα επιτελικό στέλεχος, μόλις διέρρευσε ότι πάνω σε έναν καφέ είπε σε συνάδελφο πως οι δημοσιογραφικές ικανότητες του διευθυντή του ήταν της πλάκας.
Ο διευθυντής του κ. Γαλάνη πώς και είναι τόσο ανεκτικός απέναντι σε "καλλιτεχνικά πρότζεκτς" που εμπλέκουν ψευδώς το όνομά του; (το αν το ζήτημα των απολύσεων και της ανεργίας, που τόσο ευαίσθητες χορδες θίγει, όπως είδαμε, σε όλον τον κόσμο, προσφέρεται ηθικά-αισθητικά για τέτοια "πρότζεκτς" είναι μια άλλη κουβέντα...)

Αντί να το διευκρινίσετε αυτό, που θα ενδιέφερε πολύ κόσμο, το μόνο που λέτε είναι ότι "εξέφρασα ανοιχτά και δημόσια τη συμπάθειά μου προς την πένα" του συκοφάντη. Ποιός ήρθε;

10 Νοέμβριος, 2006 12:32  
Blogger newManifesto said...

melos esiea

η ανωνυμία σου εξ ορισμού καταρίπτει οποιαδήποτε σοβαρότητα των ερωτήσεών σου οπότε δεν αισθάνομαι καμιά υποχρέωση να απαντήσω

αν μου πεις το ψευδώνυμό σου και το όνομά σου (μιας και πληκτρολογείς ονόματα άλλων με μεγάλη ευκολία) τότε μπορεί και να κάνω τον κόπο να απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτησή σου

...

10 Νοέμβριος, 2006 12:36  
Anonymous anti-loser said...

Αυτή η ανάρτηση έχει καταργηθεί από ένα διαχειριστή του ιστολογίου.

10 Νοέμβριος, 2006 12:39  
Anonymous χουλαχουπ μάστερ said...

Αυτή η ανάρτηση έχει καταργηθεί από ένα διαχειριστή του ιστολογίου.

10 Νοέμβριος, 2006 12:43  
Anonymous anti-loser said...

H MANIFESTO SVINEI COMMENTS POU AFOROUN ALITHEIES KAI APOKALIPSEIS

10 Νοέμβριος, 2006 12:51  
Anonymous Ανώνυμος said...

kourada me matia!

10 Νοέμβριος, 2006 12:56  
Anonymous Ανώνυμος said...

--> Μανιφέστο.

Όχι, σιγά που θ' απαντούσες στο μέλος ΕΣΗΕΑ!!! Σάμπως ξέρεις και τι να πεις; Ήξερες ποτέ;
Α ναι, σε ενοχλεί η ανωνυμία. Σωστό κι αυτό. Ενώ αν σε ρώταγε επώνυμα, θα ξεχυνόταν ένας ποταμός επιχειρημάτων από το στόμα σου.
Άσε ρε φαιδρέ, και μας έχεις πείσει για την καθολική σου ανεπάρκεια. Τόσους μήνες το ίδιο τροπάρι. Πασιονάρια εκ του ασφαλύς με τις πλάτες "φίλων" (που ούτε να τους φτύσεις), κι όταν σε στριμώχνουνε, γενικότητες, ασάφειες και "εγώ δεν είμαι από δω, ρωτήστε τον περιπτερά απέναντι".
Εντάξει. Άντε να κουρεύεσαι τώρα.
Άντε, και πολύ ασχοληθήκαμε, μαλάκα άντρα.

10 Νοέμβριος, 2006 12:59  
Blogger newManifesto said...

ναι το βλέπω

δεν ασχολείσαι με κανέναν άλλον

δεν φταίω εγώ αν δεν μπορείς να ασχοληθείς με κάποιον άλλον

το ξέρω

μαγνητίζω

10 Νοέμβριος, 2006 13:01  
Anonymous χουλαχουπ μάστερ said...

πουτάνα m13, είσαι πολύ μεγάλη πατσαβούρα και χρειάζεσαι ψυχοφάρμακα να στρώσεις....

χοχοχοχοοχο

10 Νοέμβριος, 2006 16:38  
Blogger M13 said...

παίρνω ψυχοφάρμακα μαλάκα, θές να σε συναντήσω πουθενά να δείς για πότε θα σε βάλω να καταπιείς τον κώλο σου;

10 Νοέμβριος, 2006 16:51  
Blogger M13 said...

συγκεκριμένα είμαι πολύ επικίνδυνη και έπρεπε να είμαι μέσα εδώ και κάτι χρονάκια
γάμησέ τα σου λέω

10 Νοέμβριος, 2006 16:52  
Blogger M13 said...

α και παρεπιπτόντως...όλοι έχουμε καταλάβει ότι είσαι μόνο ένα άτομο ρε στόκε, δεν είναι ανάγκη να μαλακίζεσαι με τα nicks κάθε φορά

10 Νοέμβριος, 2006 16:53  
Blogger Old Boy said...

«φιλτατε ολντ μπου νομίζω πως είναι περισσότερο από ένα αστείο (ή μια κρυάδα). Η απορία που υπάρχει (σε όλους) για το τι έγινε και το ποιος γράφει ή δεν γράφει εδώ ουσιαστικά αποδεικνύει πως το εν λόγω εντιτόριαλ που τα ξεκίνησε όλα (ή τα συνέχισε...) ονομάτισε χωρίς να υπάρχουν επαρκή στοιχεία και σιγουριά για την ταυτότητα του γράφοντος χυδαία».
Δηλαδή, βρε Τζιτζίκο, εσύ τώρα έχεις στ' αλήθεια μπερδευτεί για το ποιός γράφει και το το ποιός δεν γράφει εδώ; Τι εννοείς «επαρκή στοιχεία και σιγουριά»; Αν αύριο βγει ο ΜacManus και πει ότι δεν έχει σχέση με τον Μάνο Βαρδή, θα προβληματιστείς μήπως είναι διαφορετικά πρόσωπα; Αλλά ο ΜacManus, ό,τι κι αν του καταλογίζουν, δεν θα έκανε ποτέ τέτοιες γελοιότητες λέγοντας ότι απολύθηκε από τη δουλειά του εξαιτίας ενός δημοσιεύματος (και ξεσηκώνοντας θύελλα για την ελεεινή απόλυση), μετά παίρνοντάς το πίσω και μετά λέγοντας είμαι και δεν είμαι ο τάδε, ποιός να είμαι στ΄αλήθεια.

10 Νοέμβριος, 2006 18:19  
Blogger Old Boy said...

Μανιφέστο, χθες όπως λες μπήκα στο μπλογκ σου στις 2 τα ξημερώματα. Σήμερα μπαίνω στις 3. Ελπίζω να μην ενοχλώ σε ώρες που δεν είναι κοινής ησυχίας.
Εξαιρετική η επιλογή σου να μου αφιερώσεις δεύτερο ποστ, όπου μου θέτεις ερωτήματα, κλείνοντας ταυτόχρονα τα σχόλια. Γιατί άραγε; Γιατί δεν θες την απάντησή μου κάτω από το ποστ; Τέλος πάντων, δικαίωμά σου φαντάζομαι. Όποιος τη δει την απάντησή μου, ας την δει εδώ, όποιος δεν την δει, δεν χάλασε κι ο κόσμος.
Εν τάχει:
1) Ο υπαινιγμός ότι μπορεί ίσως (αν και δεν το νομίζεις, αλλά το αναφέρεις πάντως) να είμαι εγώ το «μέλος της ΕΣΗΕΑ» είναι πέραν κριτικής. Ό,τι γράφω το γράφω ως Οld Boy και το ξέρεις πολύ καλά.
2) Με κατηγορείς γιατί δεν απάντησα στις ερωτήσεις του ποστ. Να σου θυμίσω λοιπόν τι είχα γράψει κατά λέξη:
«Επί της ουσίας δεν θα διαφωνήσω ότι ο Τσαγκαρουσιάνος έγινε στόχος μονομανών επιθέσεων (χωρίς να υπεισέρχομαι στα συγκεκριμένα περιστατικά των επιθέσεων που αναφέρει, τα οποία και ειλικρινά δεν ξέρω)». Όπως βλέπεις έχω απαντήσει. Πού είμαι λοιπόν αμφιλεγόμενος ή πού σώπασα;
3) Όταν βγαίνεις και λες ότι ο δημοσιογράφος Γαλάνης απολύθηκε από το Βήμα και μετά βγαίνεις και λες ότι χαριεντιζόσουν, σε μένα (σε μένα μόνο φαίνεται απ' όλη την μπλογκόσφαιρα και σε όποιον είναι αυτός που υπογράφει ως «μέλος της ΕΣΗΕΑ», αφού όλοι οι άλλοι τηρούν σιγή ιχθύος) δημιουργούνται εύλογες απορίες το πώς είναι δυνατόν να διαδίδεις δημόσια ότι ο εργοδότης σου σε απέλυσε ενώ κάτι τέτοιο δεν συνέβη.
4) Και για να κλείνουμε, επαναφέρω προς εμπέδωση το προηγούμενο σχόλιο μου ότι με τα τελευταία σου θλιβερά και τρισάθλια καμώματα ξεπέρασες και τον ίδιο σου τον εαυτό σε καραγκιοζιλίκι και αναξιοπρέπεια.

11 Νοέμβριος, 2006 03:48  
Blogger newManifesto said...

ο καραγκιόζης είσαι εσύ oldboy όταν γράφεις πως :

"Επί της ουσίας δεν θα διαφωνήσω ότι ο Τσαγκαρουσιάνος έγινε στόχος μονομανών επιθέσεων "

για να το γράφεις αυτό κάτι θα ξέρεις

θα έχεις υπόψη σου κάποιο λινκ

κάποιο σχόλιο δικό μου

κάποιο ποστ δικό μου που δεν ήταν απάντηση σε όσα είχε γράψει η συμπάθειά σου στο κουρέλι που εκδίδει

μέχρι να μου φέρεις μια απόδειξη για τις "μονομανείς" επιθέσεις είσαι εκτός από καραγκιόζης και ψεύτης και συκοφάντης

και μόνο μ αυτό που έγραψες νομιμοποιείς όσα τραγικά συμβαίνουν στα blog του ανθρώπου που δεν δίστασες να δηλώσεις πως συμπαθείς

11 Νοέμβριος, 2006 21:25  
Blogger newManifesto said...

και βέβαια νομιμοποιείς τα ψέματα που έγραψε ο έτσι για τον δημοσιογράφο σχετικά με αποκαλύψεις "για λεπτομέρειες εντελώς προσωπικές για τη σεξουαλική του ζωή και τα προσωπικά του δεδομένα"

το ξέρω πως δεν με διαβάζεις συχνά

αλλά θυμάσαι ποτέ να αποκαλύφθηκαν εδώ μέσα "προσωπικά δεδομένα και λεπτομέρειες για τη σεξουαλική ζωή" ανθρώπων παρά μόνο με θαυμαστικό τρόπο?

11 Νοέμβριος, 2006 21:29  

Ανάρτηση Σχολίου

<< Home